هشتم شوال , سالگرد تخريب مشاهد مشرفه ائمه بقيع عليهم السلام بر شيعيان جهان تسليت باد            

   شنبه 2 تير 1397

كلام روز

شد هشتم شوال ، عزادار بگریم * انگار محرم شده بگذار بگریم * تخریب قبوری که در آن جان جهان خفت * کی بود سزاوار ؟ سزاوار بگریم * آن حاجیه کز شوق رخش کعبه ترک خورد * ویرانه مزارش شده ، خونبار بگریم


كلام رهبری

تلخی دیگری که وجود دارد ، این است که در میان مجموعه‌ی مسلمانان و امت اسلامی کسانی پیدا شوند که با افکار پلید و متحجر و عقب ‌مانده و خرافی خود ، تجلیل از بزرگان و برجستگان و چهره‌های نورانی صدر اسلام را شرک بدانند ! کفر بدانند ! واقعاً این مصیبتی است . اینها همان کسانی هستند که گذشتگانشان قبور ائمه (علیهم‌السّلام) را در بقیع ویران کردند . آن روز که در دنیای اسلام ، از شبه‌قاره‌ی هند گرفته تا آفریقا ، علیه اینها قیام کردند .


تبليغات










آمار بازدید




ورزش کشور به بازاریابی ورزشی نیاز دارد

استاد دانشگاه و پدر بازار یابی ایران معتقد است در دنیای حرفه ای ورزش نمی توان با تفکر سنتی حضوری موفق داشت.
دکتر روستا در نشست هم‌اندیشی الزامات و اقدامات بازاریابی ورزش در ایران تاکید دارد که بازاریابی ورزشی یکی از مهمترین و حساس ترین موضوعاتی است که ورزش کشور به آن نیاز دارد تمام تحولات زندگی و موفقیت ها ناشی از نوع نگرش ما به پدیده بازار و بازاریابی است.
به گفته پدر بازاریابی ایران، در دنیای حرفه ای ما نمی توانیم با تفکر سنتی حضوری موفق داشته باشیم. بازاریابی، علم مدیریت تقاضا است و ما باید در بازاریابی ورزشی به دنبال فرصت ها و خلق کردن باشیم.
وی ویژگی افراد موفق را در 8 مورد تقسیم بندی کرده و می گوید: از جمله این ویژگی ها این است که افراد تمرکز بر کیفیت فراگیر داشته باشند، مبنتی بر اطلاعات و ارتباطات امروز باشند، جامعه باید مشتری گرا باشد، انعطاف پذیر و سازگار باشد، باید زمان دار و مبتنی بر زمان حرکت کند، باید خلاق و نوآور باشد، باید جهانی شویم و تنگ نظری نداشته باشیم، دنیای امروز ما، دنیای شبکه هاست و هیچ کس نمی تواند در بازاریابی منفرد عمل کند چرا که کار، کار تیمی است.
از نگاه دکتر روستا، بازاریابی ورزشی عبارت است از شناخت بازار ورزش، نظام بازار ورزش، همه فعالان سازمان های ورزشی، کالاها و خدمات و ذی نفعان که باید جایگاه یک یک آنها را تعریف کنیم و برای این جامعه نیازسنجی کرده و به نیازها پاسخ دهیم.
وی بر این باور است که نیاز ورزش ما تنها بازاریابی نیست، بلکه ما نیازمند بازاریابی پاسخگو هستیم. ورزش ما نیازمند ارکان پاسخگویی یعنی پاسخ دادن، پاسخ یابی و پاسخگو ماندن است.
دکتر روستا اعتقاد دارد که برند عبارت است از آثار، اخلاق، رفتار و گفتار در طول حیات و چه کسی گفته است برند استقلال و پرسپولیس را دولت ایجاد کرده است. آیا هواداران، مسئولان، کارکنان و ورزشکاران در برند کردن نقش داشته اند؟ دولت سال هاست که مسئولیت اداره کردن این دو باشگاه را داشته و حالا باید همفکری کرد و خصوصی سازی این دو باشگاه را شدنی کرد.

تاريخ  ارسال:يكشنبه 17 اسفند 1393 - 11:02

کد:3008-1397




گفت و گو


فرماندار شمیرانات تشکیل ساختار حقیقی و حقوقی شورای ورزش شهرستان را خواستار شد .

نماینده مردم تهران : دکتر احمد نامنی از مدیران شایسته شمیرانات است

مازیار ناظمی : بهترین راه مقابله با شایعه پردازان گردش اطلاعات است

خانمحمدی : باید جایگاه ویژه ای برای تبیین خدمات به جامعه مخاطب در نظر گرفت

دکتر احمدی : خبر باید قابلیت جهت دهی صحیح به افکار عمومی داشته باشد

فرماندار شمیرانات : امیدواریم در انتخابات ، بزرگترین حادثه ی ملی رقم بخورد

 آرشيو گفت و گو

مقالات


اهمیت ارتقاء سواد رسانه ای و آسیب شناسی شبکه های اجتماعی

تشریح آرمان های انقلاب توسط رئیس اداره ورزش و جوانان شمیرانات

تعاریفی نوین از روابط عمومی

در مورد سومین وزیر ورزش و جوانان ایران

وضعیت ایران در پاراالمپیک ریو 2016

وضعیت ایران در المپیک ریو 2016

 آرشيو مقالات


کليه حقوق خبری و تصويری سايت متعلق به اداره ورزش و جوانان شهرستان شميرانات می باشد.