عيد آمد و عيد آمد اين وقت سعيد آمد             

   چهارشنبه 21 آذر 1397

كلام روز

ایام میلاد پر خیر و برکت رسول اکرم صلی الله علیه و آله و سلم و جانشین ششم ایشان ، وجود مقدس جعفر ابن محمد الصادق سلام الله علیهما بر مسلمین مبارکباد .


كلام رهبری

همه‌ی حرف های درست اسلام و مفاهیم اصیل قرآن که در طول یک قرن و اندی به وسیله‌ی مغرضان و مفسدان یا جاهلان تحریف شده بود ، همه‌ی آنها را امام صادق علیه السلام به شکل درست بیان کرد .


تبليغات










آمار بازدید




ورزش کشور به بازاریابی ورزشی نیاز دارد

استاد دانشگاه و پدر بازار یابی ایران معتقد است در دنیای حرفه ای ورزش نمی توان با تفکر سنتی حضوری موفق داشت.
دکتر روستا در نشست هم‌اندیشی الزامات و اقدامات بازاریابی ورزش در ایران تاکید دارد که بازاریابی ورزشی یکی از مهمترین و حساس ترین موضوعاتی است که ورزش کشور به آن نیاز دارد تمام تحولات زندگی و موفقیت ها ناشی از نوع نگرش ما به پدیده بازار و بازاریابی است.
به گفته پدر بازاریابی ایران، در دنیای حرفه ای ما نمی توانیم با تفکر سنتی حضوری موفق داشته باشیم. بازاریابی، علم مدیریت تقاضا است و ما باید در بازاریابی ورزشی به دنبال فرصت ها و خلق کردن باشیم.
وی ویژگی افراد موفق را در 8 مورد تقسیم بندی کرده و می گوید: از جمله این ویژگی ها این است که افراد تمرکز بر کیفیت فراگیر داشته باشند، مبنتی بر اطلاعات و ارتباطات امروز باشند، جامعه باید مشتری گرا باشد، انعطاف پذیر و سازگار باشد، باید زمان دار و مبتنی بر زمان حرکت کند، باید خلاق و نوآور باشد، باید جهانی شویم و تنگ نظری نداشته باشیم، دنیای امروز ما، دنیای شبکه هاست و هیچ کس نمی تواند در بازاریابی منفرد عمل کند چرا که کار، کار تیمی است.
از نگاه دکتر روستا، بازاریابی ورزشی عبارت است از شناخت بازار ورزش، نظام بازار ورزش، همه فعالان سازمان های ورزشی، کالاها و خدمات و ذی نفعان که باید جایگاه یک یک آنها را تعریف کنیم و برای این جامعه نیازسنجی کرده و به نیازها پاسخ دهیم.
وی بر این باور است که نیاز ورزش ما تنها بازاریابی نیست، بلکه ما نیازمند بازاریابی پاسخگو هستیم. ورزش ما نیازمند ارکان پاسخگویی یعنی پاسخ دادن، پاسخ یابی و پاسخگو ماندن است.
دکتر روستا اعتقاد دارد که برند عبارت است از آثار، اخلاق، رفتار و گفتار در طول حیات و چه کسی گفته است برند استقلال و پرسپولیس را دولت ایجاد کرده است. آیا هواداران، مسئولان، کارکنان و ورزشکاران در برند کردن نقش داشته اند؟ دولت سال هاست که مسئولیت اداره کردن این دو باشگاه را داشته و حالا باید همفکری کرد و خصوصی سازی این دو باشگاه را شدنی کرد.

تاريخ  ارسال:يكشنبه 17 اسفند 1393 - 11:02

کد:3008-1397




گفت و گو


دکتر شهریور : پهلوانان ، فرماندار شمیرانات را کمک کنید !

فرماندار شمیرانات تشکیل ساختار حقیقی و حقوقی شورای ورزش شهرستان را خواستار شد .

نماینده مردم تهران : دکتر احمد نامنی از مدیران شایسته شمیرانات است

مازیار ناظمی : بهترین راه مقابله با شایعه پردازان گردش اطلاعات است

خانمحمدی : باید جایگاه ویژه ای برای تبیین خدمات به جامعه مخاطب در نظر گرفت

دکتر احمدی : خبر باید قابلیت جهت دهی صحیح به افکار عمومی داشته باشد

 آرشيو گفت و گو

مقالات


تبیین وضعیت موجود ورزش شهرستان شمیرانات

اهمیت ارتقاء سواد رسانه ای و آسیب شناسی شبکه های اجتماعی

تشریح آرمان های انقلاب توسط رئیس اداره ورزش و جوانان شمیرانات

تعاریفی نوین از روابط عمومی

در مورد سومین وزیر ورزش و جوانان ایران

وضعیت ایران در پاراالمپیک ریو 2016

 آرشيو مقالات


کليه حقوق خبری و تصويری سايت متعلق به اداره ورزش و جوانان شهرستان شميرانات می باشد.